miercuri, 5 mai 2010

Tricotandu-ti timp



Te afli în ventilaţia unui gând de-al meu
Şi-ncerci să ieşi prin infidelitate.
Tu uiţi că timpul nu e doar al tău
Şi că ţi-l tricotez cu greutate?
Mi-e greu să înţeleg ce vrei ca să dobori
Şi pare-mi-se că e prea mult Tu in jur,
Că doar cu două priviri mă omori,
Mă laşi să mă agăţ… de-un şnur.
Apoi îl tai,
Şi te declari victimă a mea.
Spui că oricât aş vrea să stai,
Tu vei pleca… şi rău imi va părea.
Şi-mi va părea… că tot om sunt şi eu.
Şi te condamn în sinea mea , dar
Ştiu că fără de tine ar fi greu,
Prietenia noastră n-ar avea habar
Că noi iubim aceleaşi zâmbete,
Aceeaşi floare, acelaşi foc,
Cântăm aceleaşi sunete
Şi ne iubim şi reciproc.

Madalina.

1 comentarii:

Anonim spunea...

Te iubesc, copile drag .

Cealalta eu.

Trimiteți un comentariu