duminică, 30 mai 2010

Ieri a fost 29 mai.


Imi cer mii si mii de scuze. Am uitat total. Sunt o uituca. Ieri a fost 29 mai. Ieri blogul nostru a implinit un anisor. Ieri ar fi trebuit sa-i taiem motul.
Dar am uitat...

Imi cer scuze, Blogule. Imi cer scuze, Vona. Imi cer scuze, partea treaza din Mada.
Iti doresc, Blogule, sa ai cat mai multe articole siropoase, iubarete... reale, din visare, originare, autentice, haioase, melancolice. Iti doresc sa reusesti in continuare sa ne faci sa cladim ceva din nimic, iti doresc sa traiesti mult, atat cat va fi posibil, sa ne unesti sau sa ne desparti, sa ne ajuti sau sa ne lasi sa picam, sa zambim sau sa plangem... Oricand e nevoie si de o lacrima intre mii de bucurii. Toate clipele pe blog au fost, deci vor fi unele dintre cele mai bune clipe din viata.
Imi mai cer o data scuze si... La multi ani, Blogule!
La multi ani, Vona!

Cred ca... Va iubesc! :">


Madalina.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu