joi, 13 mai 2010

Miros de mai


Mirosul de mai nu e ca orice miros. Sa stii ca nu e.E mirosul acela ce aduce asa, un fior cald al marii, un suras cald al zilelor de vara, al luminii ce-o astepti. E un miros specific. Nu miroase a scortisoara si nici a vin fiert. Sau a cine stie ce parfum tipic. E doar el, amestecat printre liliac si crin, cires si papadie, zare si dor, lumina. E amestecat cu mirosul ploilor de mai, cu mirosul acela al ierbii ude, al cerului fumegand. E miros de oameni fericiti. Fericirea are miros? Cu siguranta are gust, daca stii sa o dozezi picatura cu picatura intr-asa fel incat sa nu depasesti niciodata doza zilnica si sa fii doar tu, mereu, mai fercit. Am simtit primele picaturi din ploaia de azi cum imi strabat fruntea si-mi cunosc simturile. Le-am simtit si am inchis ochii. Nu voiam sa le las sa plece. Gandindu-ma ca le-ai putea si tu simti, ca picaturile mele vor fi concentrice picaturilor tale de pe chipu-ti de copil. de copil drag.

Ivona

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu