duminică, 30 mai 2010

Look into my eyes


Inca o amitoza directa a salcamilor. Ma strecor parca prin picurii adusi de ploaie de mai, prin parfumul lor ce ma doboara. E asemenea unei rostogoliri de emotii intre palme tale. E-un gand timid , un miros dulce. Al inflorit salcamii iar eu par a fi cuminte.Si-a deschis timiditatea spre a le spune ce simti si cat de singur esti aripile. Frica de neinteles. Adevar ascuns prin picurii de mai si salcamii infloriti. Picuri de fericire izvorati dintr-o singura directie. Caruselul ce candva amesteca picuri de fericire, roseata in obraji , toate, venite din multe, multe directii. Au obosit cei ce aruncat cu zambete in mine, am obosit pana si eu sa le mai cer. A mai ramas o singura aripa a caruselului ce se chinuie sa'l mentina in balans spre a aduce iar tornade de fericiri asupra celei ce sunt. Greu ii e. Greu imi este. Ochii nu mai par limpezi pentru toti. Gandul imi e prea singur, pentru mine, fara voi. As ridica o palma, si pe obraz ti-as pune-o. In ochi te-as privi si da, ti-as multumi. Celui ce-ai ramas, cand toti par sa plece. Daua palme le-as ridica, pe umeri vi le-as aseza, cu ochii v-as urmari , cu gandul v-as stapani. Voua ce n-ati mai ramas. Cu soapte v-as sopti: voi ati plecat. Eu? o sa astept.
Hai, umple-mi din nou butoiul cu fericire.
Ivona

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu