duminică, 9 mai 2010

Ploi de mai


Ploua marunt, ploua cu sete.
Plantele vor sa se-mbete...

Poate ca scriu din orgoliu acum sau poate doar simt nevoia sa nasc cuvinte...
Tot ce mi s-a intamplat, tot ce mi s-a spus si tot ce mi-a fost dat sa simt ieri mi s-a parut a fi vis. Nu un vis gen dorinta, ci cateva viziuni ciudate. Parca a fost totul doar in imaginatia mea... ma simt de parca nu as fi fost capabila sa fac ceea ce am facut, dar iata ca am fost.
Am iubit ieri... dar nu ca si azi.
Am ascultat ieri... dar nu ca si alaltaieri.
Am cantat ieri... dar de data asta am cantat unui suflet, nu unor pereti.
Am plans azi... dar nu ca ieri, nici ca alaltaieri... ca niciodata.
Si am visat... regulat si cu frica de viitor.

Numai tu... ca ploile de mai.

http://www.youtube.com/watch?v=RM6-AdXnH0g

Madalina.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu