joi, 13 mai 2010

Aveam un titlu bun, dar l-am uitat


Nu stiu exact despre ce vreau sa scriu... despre tot.. sau nimic... orice-mi va trece prin inima si gand.

Ti s-a intamplat sa compui ceva... si sa iti placa asa de mult ce-a iesit incat sa nu te saturi sa iti citesti creatia la nersfarsit pana cand ajungi s-o inveti si sa ti-o soptesti in gand oriunde mergi, involuntar? Sau sa pictezi ceva.. sa schitezi, sa desenezi si sa-ti contemplezi opera pana cand ramane in arhiva irisului? Sau.. stiu eu, de ce nu? sa compui o secventa de melodie, s-o indragesti, s-o asculti si sa-ti dea mintea repeat la nesfarsit in subconstient? sigur ti s-a intamplat...
Ei bine.. asa mi se intampla si mie; ce-i drept nu te-am creat eu, insa eu te-am intalnit (m-a ajutat destinul), eu te-am citit, eu te-am privit, eu te-am ascultat... pana te-am avut si acum nu te mai pot scoate din..minte, din priviri, din sunete. Esti oriunde.

"Tu descoperi focul alb
Ascuns in trupul meu,
Esti zeu pagan
si esti al meu..."

Hmm... Sa spun ca am atins un subiect... pana la tot sau nimic mai am.

Mi-am amintit in seara asta de vacanta si ca voi fi nevoita sa-mi sortez gandurile. Le voi pune pe categorii, fiecare pe raftuletul lui si le voi pune si etichete: Vise, Realitati, Dorinte, Framantari, Pasiuni, Obligatii.. ehee si inca mai sunt. Ah.. vacanta 8->. Voi sta cu ochii-n soare, parul in vant, picioarele goale in iarba. Voi iubi norii, voi canta florilor, voi innebuniii din nou si din nou si din nou.

Si pentru ca e 22.51 si pentru ca nu voi mai avea idei... simt asta, o sa incerc o concluzie (daca e sa urmez etapele unui text)... Am ascultat o melodie cu un mesaj cu totul divin... si pentru ca va iubesc, va rog s-o ascultati.

Ah.. Iubirea asta..

http://www.youtube.com/watch?v=_bD9LbKDovU&feature=related

Madalina.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu