marți, 8 iunie 2010

Sa respiri prin dragoste


Ma prosteam, manjindu-mi bratul drept cu fond de ten cu dorinta de a acoperi urma dintilor tai. Dar m-am oprit, ascultand versurile ce-mi ziceau ca a fost o "clipa de magie". Atunci mi-am dus tubul cu fond de ten la baie si m-am hotarat sa scriu pe blog. Evident ... aveam un subiect bun, pe care il am si acum ( si anume: Tu) si mai aveam si cateva fraze bune de impresionat cititori (:D), insaa, vedeti voi, a uita e omeneste chiar daca de la baie pana la calculator sunt mai putin de 10 pasi. :))
Asa ca o sa consider ca mi-am piedut notitele si o sa impovizez.

Stiu ca sunt in stare sa strang o viata averi, insa la sfarsit imi voi da seama ca n-am avut cele mai importante averi ale vietii. Sunt constienta de averea imensa ce-mi esti. Imi esti si painea si vinul. Tu.. Numai tu.. cu buzele reci. Arta mea te vrea ca punct de creatie. Iubirea mea te vrea ca impuls cardiac. Zeul bun al Dragostei te vrea ca jumatate a unei alte jumatati.
Oare cui ar trebui sa-i cer dreptul de a opri timpul? Oare sunt eu in stare sa duc pana la capat un proces atat de greu cu vremea ce se tot duce? Vor trece luni, ani... iar chiar daca vom fi sau nu, eu iti voi pastra camera de oaspeti a inimii mele. Voi mai intra din cand in cand, voi sterge praful pe etajera unde voi spera ca, venind, o sa iti inghesui gandurile si voi aerisi-o. Au trecut 4 clipe din mii si deja simt ca dragostea nu te va uita prea curand. Sa uiti tu... tot... ar fi pacat. Nu uita, deci, lasa-ti doar grijile pe umarul meu si cu riscul de a-mi deforma simetria corpului o sa le port cu mine. Privirile tale imi fura aerul. Lasa-ma sa mor sufocata de ochii tai. Ah... ochii tai.

http://www.youtube.com/watch?v=rawqZ9WIqMg&feature=related

Cred ca o sa imi iau Adam si Eva si o sa ies pe balcon, in soare, sa citesc.
Va iubesc.
Madalina.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu