miercuri, 27 ianuarie 2010

You or me? - We




Grame de iubire aruncate inconstient si poate involuntar. Ganduri si firimituri din tine ce tremura. Nu stiu ce vreau.nu stiu ce fac. nu stiu cand sa fac. Nu stiu nici macar cine sunt daca ma gandesc bine. sunt piesa principala sau doar actantul? ce vreau? vreau indiferenta, vreau orgoliu , vreau uitare sau vreau iubire si'atat? dau 3 in schimbul uneia? vreau fluturi in stomac, vreau piele incretita de fiorul acela ce ma zguduie, vreau priviri sincere si ganduri curate. vreau sa particip la campionatul cu mine insami. am intrat si am jucat. cinstit, fara spaga( platita in zambete dulci). am intrat pe scena aceea ce era goala. si am jucat, singura, cu mine, impotriva ta. tu ce'i aveai pe toti. am jucat eu stiind ca voi castiga, stiind ca voi putea. stiind cine sunt, ce pot, cat pot. am jucat pentru a-mi demonstra mie ca pot. si am putut. dar nu, acum nu mai pot, acum nu mai vreau, o sa joc. din nou si iar. o sa intru in scena pe plan principal, eu, nu impotriva ta, ci eu, pentru tine. joaca tu, personaj de bal mascat. iar eu? voi aparea, atunci, candva.


Ivona

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu