joi, 21 ianuarie 2010

Vreau



Vreau sa construim o viata facand schimb de raceli si de calduri...Sa iti daruiesc caldura de pe gatul fierbinte aflat sub patura unui pulover si sa mi-l racesti cu mainile-ti reci, cu buzele-ti reci. Sa-mi mangai fiecare nerv al pielii gatului pana il incalzesti la loc si sa cutremuri toata stepa mea de vise pana le indeplinesti pe fiecare in parte. Sa ai rabdarea imensa de a-mi asculta fiecare idila pe care sunt in stare sa mi-o imaginez si sa ma privesti de cate ori pe zi iti zambesc... cu buzele, cu ochii... Sa ucidem pacatele cu un sfert din gandul tau, jumatate din al meu si un sfert al divinitatii. Sa castigam campionatul de fluturi in stomac. Sa-ti surprind genele cum vor sa ma insele si sa nu ma supar. Sa lupt pentru toate dreputurile tale de a mangaia fibre, de a tulbura lichide si de a intelege ciudatenii. Sa-ti daruiesc lumea si sa nu stii ce sa faci cu ea. Sa ma faci bucati si sa le imparti in doua categorii: Tu si Infinitul. Caci eu din aste doua ma compun. Sa inventam atingeri noi. Sa ne invelim in ciocolata si sa ma obligi sa gust din fiecare sortiment. Sa te numesc Capodopera Absoluta. Sa iti cioplesc chipul in lemn de stejar si sa ai propriul tau loc intr-un muzeu. Un muzeu aflat in mine. Sa sarbatorim fiecare pic de ploaie si fiecare bronz lasat de soare. Sa iti conturez obrajii cu cerul. Sa ne iubim ca niste surdo-muti, ca niste pelicani. Sa apunem si sa rasarim impreuna. Sa ai magazia sufletului tau plina de masti. Sa le schimbi dupa starea mea de spirit. Sa investim in orizontul de duminica dupa-amiaza toate conturile noastre emotionale. Sa nu fim doua... Sa nu fim unul. Sa fim mii de suflete. Sa ma asculti noaptea cand le cant licuricilor. Sa ne trezim dimineata pe canapea si sa fim imbracati in saten albastru. Sa calculam fiecare milimetru de ninsoare...din ochii nostri. Sa facem din noi romanite cu parfum vesnic.


Madalina.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu