vineri, 1 ianuarie 2010

Tu


Tie,

Nu o sa trag linie, nu o sa insumez si nici sa impart. Azi nu adun sentimente, nu faram iluzii, nu ucid sperante.Nu o sa apelez la rationamente complicate pentru a fi eu, astazi, in pragul unui nou inceput. Nu o sa adun ce a fost bun. Nu o sa scad momentele cu picuri scursi din verzimea aceea ce-ti e cunoscuta, momentele fara tine, cheia mea sol de pe acel portative al acelui coltisor al inimii mele. Nu, azi nu’mi iau bagheta magica, nu innod vise, nu plang, nu cert. Azi nu am orgoliu, azi sunt asa cum ai vrea tu sa fiu. Azi voi deschide ochii, voi vrea sa ma clatesc in boarea alor tai, voi privi cerul la apus, voi zambi,ma voi lasa prada celor ce-mi sunt acum amintiri. Iar atunci, erau realitati. Da, un an nou. Un an ce a trecut, un nou inceput, sau poate o continuare? Si da, azi vreau sa imi amintesc. Vreau cateva minute fara nimic. Doar cu sacul meu cu buline plin cu amintiri, atat. Azi vreau sa te iubesc cu tot. Si rau, si ura, si dor.(nebun, greoi si dur). Azi iubesc orgoliul si indiferenta. Azi visez si azi traiesc. Cateva minute de liniste pentru a-mi da seama ce sunt, ce-am fost, ce esti. Cateva minute in care a derulat filmul meu. Filmul nostru, filmul amintirilor mele. Cu tot cu tine in el. Cateva minute. Si poate candva, daca derulam filmul in totalitate, ar fi fost regrete. Nu, azi nu sunt. Pentru ca azi, vad tot ce’a fost frumos in anul ce’a trecut. Vad toate momentele cu soare pe la 8 si ceva dupa fix, vad in toate zambetul tau, simt in fiecare celula dor si fiecare miligram de sange pompeaza sentimente. Vad biciclete, simt apa fantanii si noroiul de pe bascketi, miros cirese,iarba proaspat cosita, aud rugaminti. Gravari in suflet ce nu se vor sterge. Amintiri ce inca ruleaza. Dor. Si se pare ca la tine s-au raportat toate, in esenta anului trecut. Cat a fost. Cand a fost.

Si te iubesc asa,
Ivona.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu