luni, 22 iunie 2009

Sa va ganditi din cand in cand la mine



De ce sa scrie numai Vona despre colegii ei? [-(
De ce sa nu scriu si eu? ;))
Stiu ca vine un moment greu si ca despartirile sunt unele dintre cele mai mari aducatoare de lacrimi… defapt momentul acela nu vine, a trecut deja. GATA. Clipa nedorita s-a petrecut. Ne-am despartit. Ooffff . E asa o senzatie… de singuratate… de nesiguranta. Ma intreb adesea cui o sa le mai zic eu : zapacitzii de la 8C ? :((
Despartirea asta a constat in faptul ca am terminat a 8-a, ne-am luat ramas bun de la profesori, banci, scoala, dar pana la toamna diriga tot diriga ramane si bulgarashii tot bulgarashi, asa ca mai avem timp sa recuperam cei 7 ani (de naivitate) in care parca nici nu ne cunosteam.
Timpul trece cu o viteza medie , dar cutremuratoare si imi dau seama ca va iubesc si ca va pierd.

Sa va ganditi din cand in cand la mine… …
Ma voi gandi si eu mereu la voi.

Va iubeste ZuXu’ !
Madalina

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu