miercuri, 24 iunie 2009

Iunie al meu.


Si da, iunie e luna mea. Luna in care totul e al meu- vara e a mea, tu tu, soare, esti al meu pentru ca ma rostogolesti prin iubire si-mi dai fericire, voi, norilor sunteti ai mei pentru ca ma lasati sa ma cufund in simplitatea si complexitatea voastra si pentru ca ma invartiti, ma rasuciti, ma faceti sa fiu eu in labirintul copilariei mele , tu, tu, tu esti al meu in luna mea (care tu, nu stiu, ajuta-ma sa te descopar), totul e al meu pentru ca vreau sa fie al meu. Si acolo cineva , undeva, in aceasta luna imi spune ca ma iubeste.
Si luna aceasta e luna pe care o iubesc, pentru ca si ea ma iubeste pe mine. Am plonjat p lumea asta chiar in luna ce-o iubesc, in iunie.Vara prind fluturasii aripioare nu? Si da, iti misuna stomacelul si te fac sa viseeezi. Si da, tot in iunie. In iunie iese copilul din mine la suprafata pentru a gasi acadele drept sprijin in lumea asta ciudata, ciudata rau, in iunie iubesc, iubesc pe oricine si iubesc orice.Pentru ca iunie e luna mea. Pentru ca doar...e luna mea. E vara mea. Sunt eu si-atat. span>
Ivona

2 comentarii:

Fata din umbra spunea...

fantastic..text super ..poza magnifica:X

Anonim spunea...

wow... foarte frumos...
da... inuie al tau... de-ar fi dupa dorintza mea... ar fi si iulie al tau... si august... si tot... si toate... pentru ca le descrii frumos... si sunt convins ca le pastrezi tot asa de frumos... ca pe o comoara pusa de-o parte... pentru un destin minunat...
ovi

Trimiteți un comentariu