duminică, 28 iunie 2009

Cintezoii mei papagaliticiti


Parca mai ieri strigam cu lacrimi in ochi ‘am doar 14 ani.Copilul, asa cum ii ziceti voi, a crescut. A crescut dar nu a uitat sa va iubeasca. A crescut dar nu a uitat sa va ingroape mereu in gropita ce o face cand zambeste. A crescut dar tot se uita la Scooby Doo, tot impreuna cu voi. Da, a crescut .A crescut si nu a uitat sa va spuna de N ori ca va iubeste, sa va pupe apasat si sa fie...copilul vostru - cea care rade si plange in acelasi timp, cea in care incap vise incalcite, se inoada speranta si izvorasc stropi de fericire, cea care asterne cuvinte cu inteles invers, cea care v-a iubit, pentru ca...ati iubit-o, va iubeste pentru ca o iubiti si va va iubi indiferent de ce va fi. Si da, maine am 15 ani. A mai trecut un an din viata unui copil, din viata unei fiintse care v-a iubit pe voi, cintezoii mei papagaliticiti.
Si plang, da, plang pentru ca simt, prin ceea ce mi-ati daruit sa ma iubiti. Cintezii( Pitzi si Nitzi )ma vor trezi in fiecare dimineata spunandu-mi cat de norocoasa sunt ca va am, fiecare cuvant ce-l voi sorbi din cartea cumparata, va fi cuvantul vostru, uitandu-ma la poza cu Noi voi fi aceeasi Ivona pe care o stiti de 8 ani de zile, iar cuvintele ce mi le-ati scris voi, cuvintele prin care simt, simt ca sunt...chiar sunt...copilul vostru imi sadesc lacrimi si-mi planteaza fericire in sufletul meu inundat de iubire ‘’Inca multi ani vor mai trece dar tu ti-ai castigat prietenii ce-ti vor ramane mereu indiferent ce se va intampla. Esti iubita si dorita, mereu in vietile noastre si aceaste, aceaste cuvinte speram sa poarte mesajele noastre de dragoste spre inima ta. Unii ani se scurg ca si clipele, unele clipe se scurg ca si anii, dar toate ne lasa-n inimi amintiri, rele sau bune. Tu esti cea care ne-a oferit multe amintiri nepretuite pentru care te vom iubi mereu. Esti o persoana deosebitsa si suntem cele mai fericite fiintse, asa cum ne zici tu, ca te avem’’
Inca o zi-zeci de amintiri cuibarite in inima mea, mii de ganduri, mii de sperante ce-mi vor spune ca ne vom reintalni peste ani, milioane de sentimente ce-mi striga cu glas de fier, dur si raspicat ca da, intr-adevar am cei mai buni prieteni de pe pamaaaant.
Si da, maine am 15 ani.
Ivona

3 comentarii:

Fata din umbra spunea...

LA MULTI ANIIIIIII NEBUNICI:*:*:*:*:*:!!!!!!!!!!!!!

Stefan spunea...

la multi ani !! >:D< >:D<

Mada spunea...

fiinta>:d<:*.

Trimiteți un comentariu