marți, 23 iunie 2009

Pentru tine, fiintsa.




Pentru tine voi planta magnolii
pe stalpii de inalta tensiune din care
firele pleaca vibrand in eter
ca sufletul meu acordat mereu
cu adierea vantului
Pentru tine imi voi trimite in vacanta
iahturile de placere
si voi cumpara toate biletele la tombola cu acadici
Pentru tine voi inchiria sala
din centru cartierului
vom manca jeleuri si vom asculta vama veche
Pentru tine imi voi revizui comportamentul
de cate ori va fi nevoie
Cu voia mea vei fi madona mea din teracota
Cu privirea vie ca un petiol de crin

Dar, te voi sparge cand iubiea va pieri usor
pe fundalul unei romante
in care frunzele cad gratios
ca zborul fulgului de sturz
Si cate lucruri divine as mai face pentru
o singura strangere de mana de'a ta
Simpla ca o semnatura
din care sa inteleg ceritudine ca ai luat la cunostiinta de existenta mea

Ivona.

1 comentarii:

Fata din umbra spunea...

ce frumos..ce frumos..ce-mi place:D

Trimiteți un comentariu