marți, 16 iunie 2009

Fericire


          Da. Si e prima postare a mea p acest blog. Pana acum au fost lucruri introductive, lucruri ce m-au introdus pe mine, pe ea, pe noi, in lumea aceasta fara reguli, unde poti visa, poti reliefa, poti fi tu.
            Ce e mai frumos decat atunci cand visezi? Cand simti ca esti tu? Cand simti ca esti fericit datorita celor din jurul tau? Si asa am inceput totul. Prietenie sudata, zambete, lacrimi, sperante. Toate s-au cuibarit in sufletul nostru si....uite ce- iesit. Un blog micuts. Al meu si al ei. Si cum ziceam, feriti cortina, intra Ivona si Madalina.

Si scriu, demult mi’am dorit asta. Sa scriu fara regrete, fara temeri, fara nimic. Sa fiu eu si-atat. 

               Ti-ai pus vre-odata intrbarea cat esti de fericit? Cat suntem toti , mici, mari, de fericiti? Si asa incep, fericirea. Ce e fericirea pentru tine?:)

Fericire... fericirea e acel sentiment uman… acea raza ce te trezeste in fiecare dimineata, aceeasi           oglinda patata de amintirea trasaturilor tale, oglinda care a pastrat ani de-a randul fiecare                   lacrima, fiecare zambet si fiecare clipa de impas al supravetuirii tale.

  Fericirea e tremurul, roseata din obraji, lacrima din ochi modelata din sentimente puternice, din         amintiri, prieteni, familie, VIATA.

       Fericirea e clipa dintre bucurie si tristete, dulce si amar, deznadejde si incredere.
              Fericirea rasare din mare ca soarele, fericirea daruieste culori cerului la apus, fericirea                         reprezinta libertate, libertatea din fata marii, libertatea de sub cerul plin de stele                                 dintr-o noapte de mai, fericire e cand de apropii de o floare si ii simti parfumul,                                      fericirea e cand impartim un vis.

Fericirea esti Tu, fericirea sunt Eu.                                                                                                                                                                                                               Ivona

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu