joi, 18 iunie 2009

Hai cu noi.




Si da, azi chiar mi-am seama ca va iubesc. Eeee, stiu ca stiati. Eu nu eram convinsa. Desi, va iubeam. Si da, sunt bondoaca voastra,.copilul vostru, fata cu gargaunii in cap( multi multi, asa-i Maria?) , fata cu sentimentele ( asa-i Anca?)( le vand la bucata, nu la bax si nici la super oferta), fata cu bataaiaaa( aiaiaaai, tu o cunosti cel mai bine, colegule de bancaa) si da,fata care va iubeeeste.

Si da, azi ne-am distrat, pentru ca suntem noi. Prea multe ‘aventuri’ pentru o zi asa de mica, prea multe idei pentru creierele noastre scaldate in exuberanta vacantei =p~, prea mult, prea frumos. Si desi mi-ati intors casa spre sud, desi era spre nord, va iubesc. .Pe data viitoare, acum ca avem acordul petrecerii in pijamale. ‘Goodbyeee my loversss, goooodbye my friends’

Ivona

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu