marți, 30 iunie 2009

Conversatie :P :

Eu: app
Eu: de ochi verzi
Eu: m'am saturat sa fiu ultimul lucru la care s'ar gandi
Eu: pot sa pun si eu piciorul in prag
Eu: sunt baieti care ar face mai multe pt mine
Ea: renunti la el?
Eu: nu stiu
Eu: cred ca da
Eu: ma mai gandesc oricum
Eu: dar m-am saturat sa fiu iubita lui numai cand vrea el
Eu: l'am intrebat dak suntem impreuna
Eu: si mia zis "nuj"
Eu: am simtit o nepasare si o greata
Eu: de imi venea sa'l injur
Eu: iam zis la multi ani
Eu: si abia mia zis ms
Eu: asta sambata
Eu: si ieri
Eu: iam zis iar la multi ani
Eu: si acu ii venise iar pofta de mine
Eu: dar ce's eu?
Eu: papausa lui?
Eu: is a lui cand vrea el?
Ea: off
Ea: da zii
Eu: o sa'i zic
Eu: si o sa vb foarte rece
Eu: k nu vreau sa'l impresionez
Ea: hm da
Eu: si da, sunt rea
Ea: si vezi c zice
Eu: pt k merita
Ea: dupa stii ce'ai de facut
Eu: numai la sanii mei si la mozol se gandeste
Ea: ei da?
Eu: da
Ea: da'l naibii atunci
Ea: am o parere ft proasta
Ea: despre X (:D)
Ea: nu'l credeam in stare
Ea: adica
Ea: mi'a demonstrat
Ea: ca e ...un porc
Ea: cum zicea toata lumea
Ea: si eu nu'i credeam
Ea: ziceam k X e baiat bun
Ea: dar e nesimtit
[…]
Eu: buai
Eu: nu e chiar porc
Eu: e de treaba el intr'un fel
Eu: si e simpatic
Eu: si... glumet
Eu: doar ca are nijte aere in cap
Eu: o sa-i iasa aerele astea
Eu: cu timpul
Eu: si stii ceva?
Eu: Y(:D) merita de 1000 de ori mai mult
Ea: da, Y chiar merita
Eu: si..
Eu: fata
Eu: ma simt atasata de Y
Eu: f tare
Ea: as putea sa pun pariu k Y merita
Ea: si sunt 100% convinsa sa as castiga
Eu: si... stie cum sa ma ia
Eu: se vede in ochii lui k ma iubeste
Ea: stiu ca te iubeste
[..]
Eu: ma pierde sau ma pastreaza
Eu:...
Eu: mi-e tot acolo
Ea: hm, nu cred
Eu: k eu imi gasesc si maine
Eu: si chiar azi
Eu: pe altu
Eu: si oricum nu fac ce zice el
Eu: ieri era sa ma pup cu Y
Eu: dar l'am refuzat
Ea: zici asa
Ea: dar nu cred
Ea: k esti in stare
Ea: azi sa te combini cu altul
Eu: ba da
Ea: si pe deasupra, sa'l mai si iubesti
Eu: nu..
Ea: te cunosc destul de bine, mada
Eu: adik
Ea: eu pun pariu ca nu
Eu: eu recunosc k tin la Y
Ea: daca o faci, o faci la ambitie
Eu: nuj dak e mai mult decat prietenie
Eu: dar ma simt f atasata si atrasa de el
Ea: bai
Eu: a ajuns sa'mi fie indiferent X

Eu: cat mam chinuit sa nu'l mai iubesc
Eu: mi-e indiferent
Eu: si nu mai sunt dependenta de el
Ea: dar stiu k tii la el
Ea: si Y nu merita
Ea: sa fii cu el doar din ambitie
Eu: X mie indiferent acuma
Eu: si tin la Y
Eu: si nu m-as comb cu el din ambitie
Eu: pt k el de multe ori ar fi vrut sa ma comb cu el din ambitie
Eu: si n-am vrut eu
Eu: adik..
Eu: vroia makr sa incerc
Eu: si am zis k decat sa ma comb cu el k asa imi vine mie
Eu: mai bine nu


Am folosit conversatia asta pentru a arata cum sta situatia in mod real. Fara sentimentalisme azi.
Sfaturi? :D

Madalina

1 comentarii:

Fata din umbra spunea...

da..fugi..cat mai departe posibil de el.

Trimiteți un comentariu