joi, 8 aprilie 2010

Zambetul meu de dimineata...


Pentru ca e dimineata.
Pentru ca e un pic de soare.
Pentru ca m-am trezit fericita.
Pentru ca imi sta parul cret.
Pentru ca imi iubesc pijamaua.
Pentru ca te-am visat.
Pentru ca imi place sa dorm putin si sa visez frumos.
Pentru ca mi-am visat oamenii dragi.
Pentru ca ii iubesc.
Pentru ca primul lucru pe care l-am facut a fost sa incep sa cant.
Pentru ca o sa cant toata ziua.
Pentru ca... "Buna dimineata, te iubesc!".
Pentru ca exista aceasta zi in calendar.
Pentru ca traiesc.

Va doresc o zi delicioasa!


Madalina.

1 comentarii:

Unknown spunea...

Iti multumesc pentru ca pot citi acum aceste randuri si pentru ca acum zambesc si imi dau seama cat de recunoscator sunt universului ca acum si aici exist. Iti doresc o viata plina de zambet, iubire si impliniri!

Trimiteți un comentariu