miercuri, 14 aprilie 2010

Fals. In suflet


Si astazi scriu pentru voi, voi ce va numiti prieteni. Va numiti, dar va asumati acest statut? Mi-e greu parca sa va vad, cum interesul pentru mine consta doar in nevoie si necesitate. Dar te-ai gandit vre-odata cum e sa intrebi un prieten: ce faci? si sa nu ii spui, mereu si mereu:Ivona,am o rugaminte. e ciudat cum astazi sunt rea. Dar mi-e greu sa fiu indiferenta vazandu-va asa. Vazand oameni simpli care spun un multumesc si te intreaba ce faci. Si vazandu-va pe voi, ce parca, nu mai sunteti voi. Vazand multitudinea asta de suflete false, reci si intunecate. Vazandu-va fetele triste. V-ati gandi ca poate, pana si voi sunteti tristi? Arunc cuvinte grele asemenea unei portocale, proaspat desfacuta ce arunca suc..dulce. Mereu cu dulceata v-am stopit si v-am infasurat in protectie. V-am invelit in dor. Si-n tot ce era mai bun.Dar voi?
Ivona

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu