luni, 5 aprilie 2010

"Vino noaptea!" ... frumoasa vorba


Tu sa nu mai indraznesti sa vii noaptea. N-ai dreptul de a-mi inlocui visele frumoase cu vise in care apari tu si imi tulburi identitatea.

Ce coindicenta! Tocmai ti-ai facut aparitia pe mess. Ce-as mai intra cu tine-n vorba... si ce-as mai vrea sa-ti povestesc cat de prost saruti... noaptea, in vis... Ce gura rece ai si ce frumos stii sa ma domini noaptea, in vis... Sunt sclava ta... doar noaptea, in vis.
Ah, dar ce vis! Vroiam sa fug si totusi te controlam cu buzele, cu glasul si cu trupu-mi ce-l adori. Atat esti in stare sa adori - un trup neinsemnat, crud si insufletit.

Uita! Uita ca ai fost la mine... noaptea, in vis! Uita ca m-ai facut sa pacatuiesc... noaptea, in vis! Uita ca exist! Uita ca stiu sa iubesc! Uita ca stiu sa zambesc! Uita ca interpretez vise! Uita ca visez... Uita ca te-am visat! Uita odata!
Tu nu vezi ca eu am cam uitat?...



Madalina.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu