sâmbătă, 17 aprilie 2010

Clona ta.


Am ajuns sa-mi fie atat de dor, incat sa-ti fac clone. Ti-am inventat Clona.. noaptea trecuta, in vis. M-am indragostit involuntar, inconstient, dar nu ireversibil de ea si pot spune, fara rusine, ca n-am actionat cum trebuia. Mi-am facut un pic de cap... si, curios, de data aceasta nu ma simt vinovata. Nu ma simt si poate nici nu sunt, caci pana la urma era Clona ta pe care aveam tot dreptul sa o iubesc, sau poate ca nu.
Era clar ca nu erai tu. Nu stiai nimic despre mine, despre noi. A fost o prima intalnire si te-ai indragostit salbaticeste de mine.Cu tot cu indragosteala noastra, ceva era fortat, ceva nu se lipea. Deci nu erai tu... era Clona ta pe care am iubit-o noaptea... in vis.
Apoi ai aparut tu, zapacit de drum, oboseala, lumina. Ma cautai si in in clipa cand m-ai gasit am lasat-o pe Clona in voia destinului si am venit la tine. E adevarat. Sarutul vostru e identic, insa tu m-ai recunoscut din prima. E clar. Erai tu. Si te-am iubit atunci.. mai mult decat am iubit-o pe ea...

http://www.youtube.com/watch?v=vvdPTHyKFlk

Madalina.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu