luni, 12 aprilie 2010

Revolutie



Se plimba umbrele,luminile prin camera mea noapte de noapte si eu nu am observat.
Initial... felinarul elecric aflat la nivelul balconului meu trimite semnale luminoase in toata incaperea... pe jos... pana la nivelul patului.
In stadiul urmator vibreaza un ceva... si in urmatoarea secunda intunericul
revolutioneaza asupra pardoselii, peretilor, pernelor, tuturor varfurilor firelor mele de par si in final asupra intreg patului in care ma aflu. Inteleg revolta, o privesc cu ochii inchisi, incercati de somn si apoi lasati sa se chinuie in cautarea lui.
Imi vine in gand Umbra, de Alifantis...
"Flamand de iubirea intreaga,
Pe vremi de amurg mohorat,
Cand zodiile noaptea-si dezleaga,
Ma satur cu-o umbra si-atat.
Si sufletul meu te mai roaga,
Magnetic catarg doborat,
Tu, umbra tacuta si draga...
Aseaza-ti fularul la gat."

Si ce'as mai canta...intreaga noapte aceleasi versuri la infinit.
Ultima parte incepe tot in intuneric.. si se termina in vis, dar nu mai tin minte cum.

N-am visat nimic in noaptea aceasta, dar am fost martora la revolutia Umbro-Luminoasa.

"Fiori prin mine umbla,
Si nu am trebuinta,
Te rog pe tine , umbra,
Sa redevii fiinta..."


Madalina.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu