miercuri, 5 august 2009

Ieri la apus



Precious moments alaturi de tine, soare. Seara, in serile calde, de vara cand ma invelesti in exuberanta ta si ma faci sa fiu eu, sa ma bucur de lumina rosiatica cu petele firave de galben , presarata cu miozot. E unica vara in care stau in oraselul meu si nu, nu ma plictisesc. Tocmai pentru ca m-am mutat de curand. Cunosc locuri noi si ma bucur se fiecare minut din vacanta asta. Ma bucur de fiecare raza de soare, pentru ca stiu ca seara il voi vedea cum apune, iar si iar. Si imi amintesc ca a trecut a zi, o zi din viata mea, a ta , poate a noastra. Dar nu, soarele apune dar nu dispare. E acolo, undeva si continua sa te iubeasca. Deci tu, tu copile nu trebuie sa fii trist ca apune, bucura-te de fiecare raza si pretuieste-o inainte sa apuna.

Si parca ieri eram copii
Si parca ieri voiam, puteam, incercam
Si parca ieri iubeam.
Si parca ieri pretuiam ceea ce aveam
Incercam ceea ce nu puteam
Cadeam dar ne ridicam
Te uram desi te iubeam.




Ivona.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu