sâmbătă, 29 august 2009

Anul acesta, tu esti marea mea. Ne cheama marea




Privindu-te, bland cer la apus, ma imaginez acolo, pe plaja goala. Ma imaginez privindu-te, visand, sperand in murmurul usor al marii, in sunetul tau cald din coltisorul acela ce te pastreaza acolo, undeva. Si mai e putin. Te voi vedea, te voi simti prin degetele de la piciorul stang, imi vei flutura parul, ma vei mangaia, voi fi a ta. Vei fi marea mea. Si voi simti, si te voi iubi. Pentru ca doar tu esti ceea ce ma face mereu sa simt, sa iubesc, sa visez, oricat de trist ar fi totul, oricat de dor mi-ar fi. Pentru ca doar tu ma lasi sa te privesc ore incontinuu fara sa ma satur, pentru ca doar tu esti ceea ce ma cuprinde in valtoare ei si nu vrea, nu vrea sa-mi mai dea drumul. Pentru ca doar tu, in fiecare vara din fiecare an din viata mea ma faci fericita. In fata ta pot sa plang fara sa am motive. In fata ta am voie sa zambesc,in fata ta am curajul sa iert. Si anul acesta nu va fi la fel. Ma gandesc ca peste o zi plec, si-mi va fi dor. Voi fi acolo, privind spre infinit. Voi fi departe, mult prea departe de tine. Dar nu, promit ca nu, nu te voi uita. Promit ca nu, nu va voi uita. Te voi iubi, va voi iubi ,particelelor din sufletul meu Tu, mare, iubeste-ma, fa-ma sa ii iubesc si sa nu-mi fie dor. Lasa-ma sa ii visez. Lasa-ma sa te visez.

Ivona.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu