luni, 10 august 2009

Aroma de mare

O veste foarte buna pentru Vona : scriu si eu in sfarsit pe blog. Ma simt nevoita sa imi cer scuze pentru pauza(cam mare) care am avut-o. Motive reale nu am, ci as putea spune doar k n-am avut idei.. si nici n-am prea stat pe acasa (mai deloc) :D.
Nici acum nu am o tema anume pe care sa o abrodez. Imi doresc doar sa spun ca maine (da, maine :>) plec la mare. Abai astept. Adevarul e ca imi e un dor nebun de mare, sa stau pe plaja si sa privesc cerul... cerul acela care de fiecare data e perfect omogen si fara pic de nori (din pacate prietenii mei,norii, la mare nu ma prea insotesc , de obicei). Simt (si stiu ca e asa) ca si marii ii e dor de mine si mai stiu ca implinirea mea sta acum doar in valurile ei.
O sa-i cant noaptea, incercand sa-i deslusesc formele. O s-o ador asa cum ador melodia pe care o ascult acum. O sa-i mangai fiecare scoica si fiecare meduza ratacita in magia ei. O s-o am.. numai a mea pentru 7 zile :X.
Am ajuns la concluzia ca marea e acel loc in fata caruia pot striga in gura mare SUNT FERICITA!
iar daca un cineva (de genu: stau cu burta la soare si cu berea-n mana) mi-ar striga pe acel ton supra-cunoscut ca nu sunt in jungla, i-as raspunde direct: in jungla n-as striga asa, jungla nu se compara cu marea.
Nu imi pot da seama ce se intampla exact, dar cand pronunt "mare", incep fluturashii.. sau.. furnicutzele din stomacelul meu s-o ia razna, poate mai ceva ca in cadrul unui sarut pe plaja, la apus. Si daca am spus "plaja", e ca si cum as fi zis din nou "mare" si uite asa... ma simt indragostita mereu. Nu e nimic rau in a fi indragostit, nu? :D Mie una imi place.
Am multe palnuri pentru saptamana aceasta. O sa mananc muuuuulta inghetata (o sa recuperez inghetata de care nu m-am atins pana acum), o sa-mi pierd timpul aiurea, o sa inot, o sa iubesc, o sa fiu Eu, vom fi Noi. :x
Daca erati curiosi ce melodie ascult... clar : Vama Veche - Vara asta.
Iar daca nu stiati ce-nseamna sa vrei la mare (ceea ce e imposibil), iata cateva versuri, tot vama veche , normal :D :

La birou am un sef idiot
Nu-ntelege ca eu trebuie sa inot
Secretara mea a-nteles
Sta pe plaja si bea linistita un nes
Toti colegii imi spun ca-s nebun
Si ca-n viata reusesti numai in costum
Eu le zic ca un slip e de-ajuns
Zece beri si-o gagica cu trupul uns
Fratilor va spun cinstit
Orasul m-a nenorocit
Hai sa ne mutam la mare
O tara de orase goale
Singura noastra scapare
Sa ramanem toti la mare
Pe vecinii mei de la bloc
Ii anunt ca ma mut la cort
Soarele oricat m-as chinui
Nu rasare din blocul de vizavi
In asfalt nu te poti oglindi
Nici in baie nu poti pluti
Nu mai vreau sa fac dragoste-n pat
Marea a-nteles si m-a adoptat

Daca tot am ajuns la capitolul melodii, dar nu de oricare, ci melodii despre mare, vreau sa mai amintesc si de Vama Veche - Sa visam sub apa. Scuzati abundenta de vama veche, ce sa fac daca o iubesc?si daca vorbim de vama (veche), vorbim de Chirila .. poate ma intalnesc cu el la mare :>. N-ar fi rau, mai Tudore , sa mai tragi o fuga pana in 2 mai sa-ti vezi o fana si sa dai cateva autografe pentru cativa nebuni de prin Neamt.

Ziceam ca nu am un subiect anume... dar am scris asa de mult incat o sa va plictisiti. Pana vin de la mare, va pupa dulce Hapciupilitica si va aduce aroma de mare cand vine ;;).

Madalina

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu