luni, 14 septembrie 2009

Ganduri din Confuzie

http://www.youtube.com/watch?v=HCgW5UGBKjI&feature=related

Sa n-ai incredere in mine.

Sa-ti fie cel mai teama ca am sa musc din nou din marul interzis.

Sun o Eva, dar tu nu semeni cu Adam.

Stiu. El merita. Stiu. El a primit.

Insa nu stiu cat va ma primi.

Admira-te (sau nu), dar fara complimente.

Ia fraza anterioara din doua puncte de vedere.

Renunta la gesturile "uite ce am eu".

Daca vreau - nu mai ai nimic.

Si nu-i o amenintare.

Da, sunt rea. Ma ierti pentru asta?

Sau mai bine lasa-ma in grija sortii caci eu sunt purtatoare de vina.

Mai citeste o data si nu intreba de ce.

Gandeste-te doar ca e scris la persoana a II-a special pentru tine.

Mai poti citi inca o data.

Ai observat? Am fost calma.

Concluzie : nu ridica tonul prea tare.

Restul e confuzie...


Madalina

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu