sâmbătă, 10 octombrie 2009

Sentimente nocturne. Vise diurne


           Uh, un vis ciudat, ce culmea, e a 3’a oara cand imi apar si ma deruteaza , ma deruteaza si ma face oarecum sa ma trezesc la realitate. Eiii, stiu stiu. Pe voooi, visele va fac sa…visati. Da, asa ar fi normal. Pe mine ma trezesc la realitate si ma fac sa absorb unele lucruri marunte pe care viata mi le ofera iar eu le tratez uneori cu usoara indiferenta. Acelasi vis. A 3’a oara, va spuneam. Da. A 3’a noapte cand ma trezesc zambind. Intuneric, liniste, caldura. Pe toate le perturb cu cautarile disperate ale telefonului printre cricumvolutiunile zapacite ale pilotei roz. Il gasesc. Te caut, te gasesc, te sun. Celebra fraza, celebrul timbru. Am accesat tu, am accesat. Stiu. Nu renunt. Trimit sms. Vrei, nu vrei, apari in visul meu! Copile, nu fi rau. E visul meu, de ce mi’l invadezi? Si adorm, cu telefonul in mana, sperand totusi sa ma trezeasti, sa ma trezeasca epilogul lui tudor chirila in spatele caruia sa fii tu. Ma trezesc oarecum speriata. Un mesaj, orange-ul face oamenii sa spere. Nimic de la tine, nimic. Si-mi amintesc discutia de aseara, si-mi amintesc de ziua de azi. Da. 09.10. Acasa, tu, noi. Da, 10.10. Acasa. Azi,eu . Azi, o luna.



P.s.,Fara normalitate azi

P.s., I love you

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu