vineri, 23 octombrie 2009

Abundenta de idei. Multutudine de sentimente



     Citeam intr-o poezie despre lucrurile mici. Ce sunt lucrurile mici? Lucrurile mici care pe tine, te fac mare, care te ridica, iti dau aripi, te coboara, iti taie aripile si apoi, te lasa sa visezi. Si totusi, ce sunt lucrurile mici? Lucrurile mici sunt acele lucruri care nu sunt mari, Da, sunt mici dar cu valoare atat de mare. Sunt mici si au valoare mare. Definitia perfecta. Ai inteles ce sunt lucrurile mici? Nu. Mai explic o data? Deci, reluam. Un lucru mic nu tine de forma lui. Vai, contrazic ce am spus anterior. Un lucru miic, e lucrul acela. Da hai, gata. Un lucru mic e un lucru mic. Si azi, am voie sa visez. Deci, sa lasam aiurelile si sa concretizam.
Lucruri mici, atat de mici incat semnifica totul.
-acadicile, sapte, colorate de la tine, fost coleg
-sarea ramasa pe buze, sare din inima ta, din sanul tau, mare
-mirosul tau din parul meu. Tu, eu, parul meu
-numarul 10 din luna septembrie. Septembrie, joi
-prima privire dupa atat timp
-picaturile de apa scurse de pe pantalonii scurti
-camioanele ce te claxonau pentru abundenta de nebunie concentrata in maximul acceptat de sufletul uman
-roua ce se scurge din verzimea ochilor mei topiti de focul sentimentelor tale
-roseata din obrajii mei scaldati in boarea zambetului tau
-soarele la apus, pe cat de exuberant, pea tat de greu de inteles
-imaginea simetrica a ceea ce numesc eu
-gropita ce o fac cand zambesc
-mirosul de fan proaspat cosit din ziua aceea, de vara
-valurile din ochii tai,impletind nisipul in parul meu

Un lucru mic e ceea ce te face sa fii tu, mare. Sa fii mare, desi sufletul ti-e mic. E inca mic si inca ar mai vrea sa fie copil. Dar azi, ne hranim cu amintiri. Hai, hai, viseaza. Ia in mana o acadica, rezerva-ti cateva minute sa privesti rasaritul si cateva pentru apus, uita-te cateva secunde in ochii Lui, invata sa spui te iubesc, fii Tu.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu