luni, 28 iunie 2010

16 la 16



Sa-mi deschizi ochii prin boarea de azi, si sa mi-i alinti, caci va urma maine. Sa-mi opresti timpul intr-o joi, si sa ma lasi acolo. Sa o iau de la inceput si tot la fel sa fiu. Sa ma inscrii in tombola cu acadici, spre a te castiga iar. Sa am ce am acum, si-as fi la fel, si as iubi atat, si v-as mai vrea din nou. Sa-mi prinzi in par flori doar pentru a ma vedea copil. Sa-mi dau papucii jos si desculta sa alerg spre puzderia de vise de pe plaja goala. Sa alerg sa-ti prind fluturi turcuaz si sa ne innecam in mare, vino, vino sa visam sub apa. Sa-mi simti parul fluturand in picuri de ploaie de iunie si sa-ti amintesti cat de copil sunt.'copilaroasa si patetic de dulce de faci diabet' Sa ma lasi sa impart pliante cu dorinte si vise. Dorinte nu prea am ci doar sa va am, poate atat as vrea. Sa fiti ce-ati fost. Sa-mi fiti din nou. Sa sorb din picaturile de ploaie doar zeama de fericire si sa va inmoi pe toti in ea. Sa va stropesc apoi cu nemurire, sa nu ma uitati. Sa'mi impart vesnicia cu voi. In sufletele voastre. Am strans destule visuri si doruri si sperante pentru a va ajunge tuturor. Si iubire am si fluturi in stomac. Dar pusi deoparte. Am strans atatea in 16 ani. Am strans si-am sa mai strang pentru a nu avea nimic dar pentru va avea pe voi. Miroase a vara, a iunie, imi mai amagesc copilul din mine cu inca un an!

Ivona

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu