miercuri, 16 decembrie 2009

Azi pentru totdeauna...


Nu stiu cum sa incep, dar o sa incep eu cumva pentru ca trebuie sa incep, pentru ca mi-am propus de acum cateva zile sa postez astazi ceva pe blog. Ivona a zis deja subiectul... Da.. e ziua mea. Fac 16 ani chiar acum... 16 decembrie, ora 18. Imbatraneeesc! ... :)). Chiar daca ieri am crezut ca voi avea o zi mai mult decat proasta de nastere, iata ca ma simt foarte bine. Sunt persoane la care nu ma asteptam sa-si aduca aminte de mine si de data nasterii mele si sunt persoane care... asteptam si n'am primit chiar daca stiu ca nici n-o sa primesc pentru ca n-am mai primit de la ele vrodata La Multi Ani!-ul asta atat de important. Insa.. asta e viata. De acum stiu cine merita si cine nu... nu?

In fine.. Poate ca normal ar trebui sa mi se multumeasca ( asa cum a facut Vona ) sau poate ca nu. O sa multumesc eu... Multumesc persoanei care a stat aseara cu mine pana dupa ora 12 pentru ca a avut grija de sufletul meu mult timp, insa eu nu mi-am dat seama. Multumesc Ralucai si Ivonei ca m-au facut azi sa plang cu vorbele lor ( chiar si asa.. nu foarte pompoase, Raluci). Mulumesc vacii care mi-a adus aminte asta noapte ce sirene cool suntem. Multumesc mamei pentru tort si pentru tot si pentru ca am simtit dragostea ei chiar daca ne despart 60 de kilometri ninsi. Multumesc lui Dumnezeu care a avut grija sa ninga de ziua mea. Multumesc bunicii care a stiut sa strice surpriza (am ras 10 minute cu tata de ea). Multumesc Dariei care m-a pupat dulce rau de tot dimineata inainte sa ma trezesc. Multumesc lu' taty care ne-a lasat sa ne ingropam in zapada. Multumesc pentru telefoane si mesaje. Multumesc tuturor celor care mi-au urat tot ce mi-au urat azi. Va iubesc pe toti si va multumesc inca o data ca ati avut grija ca ziua de azi sa-mi deschida ochii si sa'mi toarne lacrimi pe obraji.

Stiu ca vroiam sa mai zic ceva. Eu mereu vreau sa ma zic ceva, dar uit.

O sa raman asa cum ma stiti chiar si peste 184 de ani pentru ca tot ceea ce ma defineste azi ma va defini o viata intreaga. Ma voi schimba fizic... niciodata moral.

Va iubeste copilu' de 16 ani!


Madalina

1 comentarii:

Anonim spunea...

Frumos:D Copilu':D

Trimiteți un comentariu