vineri, 13 noiembrie 2009

Parol ca te iubesc.

E criza. Trebuie sa facem economii, cat mai multe economii; economii la tot. Pana si la sentimente. N-ar fi rau sa facem cateva economii si la sentimente, nu? De ce sa irosim sentimentele? Pentru ce? Oricum nu ne iese nimic de pe urma lor. Da, asa am sa fac; o sa fac economii la sentimente. N-o sa mai arunc cu iubire si bunatate peste tot.

Pana o sa ma hotarasc sa-mi fac provizii de sentimente, pana cand am sa reusesc sa nu mai arunc sentimente.. o sa iubesc. Ce altceva am de facut? Eu... o romantica desavarsita. Nu pot sa nu iubesc. Oricat de mare ar fi criza asta."Eu visez la iubire - Dulce amagire. Sunt o romantica."

Ce bine ar fi daca ai citi macar un rand din randurile acestea multe care le scriu cu acelasi dor constant si netrecator. "Si ma mint mereu Ca dorul asta trece, Dar mi-e si mai greu."

Sa-mi vezi doar ochii - marea ta problema. Sa-i vezi! De i-ai vedea odata doar pe ei, ai sti mai multe decat stiu eu. Sau poate ai fi prea incapatanat sa vezi ce vor de la tine. Sau ai fi prea prost sa intelegi. Sau pur si simplu ai fi tu; ai intelege, dar nu ai vrea sa se vada si in ochii tai ce vor ei de la mine, ca doar si ochii tai si inima ta vor ceva de la mine, ceva numai de ochii tai stiut. Sa-ti vad doar ochii - marea mea problema. As deveni o nebuna de netratat. Sa-i vad! De i-as vedea, as afla ce stiu deja. "Insa ochii tai se vor pierde in noapte, lasandu-ma pe mine-n urma lor."

Pana o sa ajung eu sa fac economii de sentimente... Click :
http://www.youtube.com/watch?v=IsziJCWVwaU&NR=1&feature=fvwp

Madalina

1 comentarii:

Anonim spunea...

nice;)

Trimiteți un comentariu