luni, 9 noiembrie 2009

Joaca, iar



Doua intrebari adresate de doua persone diferite. Cateva afirmatii facute. Si putine, foarte putine…remuscari. Sau multe? Nu cred ca ar conta. To ce stiu e ca ma aflu intr-un labirint imens, si nu cred ca voi gasi curand acea portita sau macar acea luminita care ma poate dirija spre…iesire. Iesire din aceasta incertitudine, din aceasta stare de confuzie. Ma aflu in moara aceea,fara noroc de data aceasta Si faci ce vrei din mine, imi amesteci gandurile, imi toci sentimentele, imi farami iluziile. Ma aflu in acea mare, sunt acea firimitura adusa de acel val, pe acel tarm, strivita apoi lipita de nisipul de pe talpa ta si astept sa ma vezi, sa-mi spui ca ma iubesti pentru simplul fapt ca am ales talpa ta pe care sa ma lipesc si nu alta. Ma aflu in acea incertitudine, din nou. Caruia tu ii esti stapanul. Tu ii esti gand, iluzie, strangerea de degetul mic de la mana stanga,lacrima din coltul ochiului drept. Cateva cuvinte, spuse de cineva, anonim astazi, cu mare influienta asupra mea. Pe cat de…ciudate pe atat de… nu stiu. Conteaza ca m-au facut sa imi las mintea pe gazonul de langa terenul de lupta al inimii mele. Sa actionez cu sufletul astazi, nu cu mintea ce–mi spune ca e bine sa te uit. Azi nu, nu vreau sa te uit . M-am cufundat in amintiri, in acea seara de noiembrie, cautand raspuns la ceea ce cineva, ma intreba.

Acel cineva: stii, v`am vazut vineri
Acel cineva: l`am vazut cum se uita la tine
ivona: cum se uita?
Acel cineva: are
Acel cineva: o sclipire`n privire..
Acel cineva: e ceva
Acel cineva: nu poti nega
Acel cineva: si tu stii
Acel cineva: ca e
Acel cineva: doar ca..
Acel cineva: esti o vaca!
Acel cineva: nu stii sa apreciezi
Acel cineva: cum n`am stiut nici eu
Acel cineva: de ceceeeeeee?
ivona: is proasta, de parca nu ai sti!!
Acel cineva: ivona..
ivona: da
Acel cineva: te iubeste..
ivona: ma mir cumde altii vad ceea ce eu nu pot simti...
ivona: adica, eu nu sunt convinsa nici maca 0,01 % ca ma iubeste, si tu, si altii...mi s'a mai zis astazi, ciudat...
ivona: nu inteleg, nimic din ceea ce mi s intampla, nimic!

Nimic. Sau poate? Prea mult?


Ivona.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu