sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Niste raspunsuri

Nu am sa spun iar ca mi-e dor. Nu am sa spun ca ma doare. Azi nu ma plang. Azi imi accept soarta asa cum este. Azi nu imi pasa daca un individ uitat de modestie si sinceritate interioara scrie despre mine pe blogul sau ca despre o persoana... altfel fata de cum sunt cu adevarat. Doar eu stiu cum sunt cu adevarat. Nu exista persoana care sa ma cunoasca si sa ma deosebeasca mai bine sau mai mult decat stiu eu. Oricum... nu despre asta vreau sa vorbesc. Vreau sa mentionez ca oamenii sunt diferiti.. nu diferiti intre ei, nu la asta ma refer, ci sunt diferiti fata de cum i-am privit eu. Mereu vad oamenii prea buni, prea frumosi si prea iubitori si (aproape) mereu ma insel. Nu toti oamenii - bineinteles ca nu pot baga in categoria "Indivizi care par buni si sunt rai" pe toti. Nu am cum. Am descoperit in aceasta dimineata ca exista oameni tare sensibili, oameni care iubesc cu adevarat. Oamenii se iubesc si asta ma bucura. Uneori traiesc prin iubirea altora, prin fericirea din ochii lor.
Si dupa toata aceasta analiza profunda a oameniilor, ma intreb de ce cred eu mereu in bunatatea celor care nu sunt buni si de ce incerc mereu sa le creez o traiectorie corecta. De ce? De ce sa ma implic eu? De ce sa ii ajut eu? De ce sa imi iau din viata pentru ei? Merita? Aici e problema... Nu merita.
Sperand ca veti asculta melodia, v-as ruga sa remarcati pasiunea ce se lasa vazuta in ochii si zambetul lui Dani ( pe la minutul 1 ). Cat despre melodie... pentru Raluca: Te atinge la corazon.
http://www.youtube.com/watch?v=M6U5SJ7uMGA&feature=related

Ah... si inca ceva:
http://www.youtube.com/watch?v=ISmVlDf3TjA&feature=related


Sper ca ati ajuns in starea necesara. Va iubesc!

Madalina

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu