marți, 7 iulie 2009

Vara


Mormane de ganduri, tornade de sentimente si multa multa caldura. Vara, soare, prieteni. Iubire. Cearta. Neincredere Speranta. Ura. Impulsionare. Tu. Eu. Noi.
Pana acum, in saptamanile ce’au trecut din vacanta asta, n-am avut timp sa ma plictisesc. Si se pare ca mi-am facut un obicie sa vorbesc( mult), sa rad( cel mai mult), sa fiu eu si... sa ma distrez alaturi de voi. Prea pline-au fost zilele ce-au trecut, si da, au fost inundate de multe, multa multa multa iubire si ura, prietenie si neincredere ,eu si voi.
Si da, putem zice ca suntem liceeni. Am pasit cred eu cu incredere in labirintul asta incurcat rau din viata mea. Se aude ca va fi bine...sa speram ca va fi. Vrem multe de la noi, vreau multe de la mine...dar nu-mi ramane decat sa profit de vacanta si da, sa ma distrez alaturi de voi.

Ivona.

1 comentarii:

Superstar- spunea...

http://www.kaypunkt.ro/domenii-info-gratuite-plus-hosting-si-el-gratuit-pentru-bloggeri/

Trimiteți un comentariu