luni, 13 iulie 2009

Fluturashi iubiriticiti.


Ivona: hai, scriem?
Madalina: scriem
Madalina: despre ce?
Ivona: despre
Ivona: nuj
Ivona: iubire
Ivona: 8->
Madalina: iubire
Ivona: da, da! iubiree! Daaa!
Madalina: iubirea e e.. pff fluturi in stomac?
Ivona: pff
Ivona: bai
Ivona: si daca ai fluturi in stomacel si astia iti rod intestinele si intestineeleee contin sentimente si sentimentele contin iubire, unde e iubirea?
Madalina: fata nu stiu ce's aia fluturi in stomacel
Ivona: eu stiu?
Ivona:
Ivona: eu stiu!
Ivona: fluturii in stomacel
Ivona: is
Ivona: niste chestii
Ivona:
Ivona: ca pompoanele
Ivona: stii tu
Madalina: dar la mine crek se manifesta prin nijte furnicatuuuuri..si parca ma fac sa ma doara..asa.o durere placuta
Ivona: alea bai
ivona: si care zboara caaa niste confeti
Ivona: zbuoara zbuoooara caaad. iar zbuoaaara
Madalina: zboara fata ?
Madalina: la mine dc nu zboara?
Ivona: fluturasii astia, ciudati rau, tu fata tu
Madalina :-<
Ivona:
Ivona: bai. la mine ii astept de mult s zboare
Madalina: la mine is dintro data in tot corpul si atat
Ivona: is in stand by saracii
Ivona: is... pe stop
Madalina: nuuu’s fata
Madalina: tocmai
Ivona: hai fata
Ivona: da dc nu zboara?
Ivona: fataaa, avioanele zboara, stii?
Madalina: zboara fata
Ivona: fluturii aia( la propriu ), zboara faaata
Madalina: printre norishorii de vataaa
Ivona: astia( la figurat) de ce nu zboara fata?
Madalina: inmuiati in lapte
Madalina: fata
Madalina: la mn nu's fluturi
Madalina: is nijte furnicaturi
Madalina : or fi furnici?
Ivona: fata, or fi furnicile asemanatoare cu fluturii, da fata, fluturii au aripioare
Ivona :si furnicile?!
Ivona :au piciorushe
Ivona: da fata,norishori de vata( privind norii joi la amiza , tu ma stropesti cu vin roshu eu viseeeez)
Madalina: in ochii tai vad restul vietii mele
Madalina: ne amestecaaaaaaaam
Madalina ne amestecaaaaaaaaaaaaaaam
Ivona :pentru tineeeee
Ivona :voi cumpara toate biletele la tombola cu acadiiiiiiciii
Ivona: pentru tineeee, fiiintsaaa
Madalina: pentru tine voi spune" vara , mai stai!"
Madalina: pentru tine voi face un soare din flori
Ivona deci, cei iubirea asta, tuu?!
Madalina: nuj fata
Madalina: e ceva
Madalina: ideea e
Madalina k dak te apuca
Madalina: nu mai scapi de ea
Ivona :te-apuca rau
Madalina: si dak te apuca
Ivona: hm, eu una, am scapaaat
Madalina:te tine muult
Madalina:e ca raia
Ivona : hai, trimite'i o scrisoare
Madalina:: daca nu ai leacuri bune
Ivona :si zii sa vina
Madalina:nu mai pleaca dela tine
Madalina:: fata
Ivona: hm, leacurile mele au fost bune, a?
Madalina: crek o vinit
Madalina:sau cel putin..
Madalina:e pe drum
Madalina:pff
Madalina:e tarziu
Madalina: somnul meu de frumusete?
Ivona :somnul meu?
Ivona : hai fata, viata-i lunga.
Ivona: stii bai, fintsele astea, aiurite rau. astea bai, oamenii, isi pierd pste 40% din viata dormind
Madalina: mda...
Madalina: mie dor si doare
Ivona: iubire, ura. vreau sa iubesc. vreau sa uraasssc. vreau sa te urasc si sa te iubesc
Madalina: iubeste-ma la macsim
Madalina: uraste-ma cu pasiune

Daca ai rabdare si citesti, ne zici ce-i iubirea?:)

2 comentarii:

Amprentele noastre prin graiuri de copil. spunea...

Emil: Iubirea, cateodata e totul. E cel mai frumos lucru. Da cateodata e mai rau ca o crima odioasa. Iubirea e atunci cand pui persoana iubita inaintea ta. Cand tu esti ep 2 si ea pe 1. Cand ea iti aduce alinare. Chiar daca tu t gandesti numai la ea.De exemplu cat nu am suportat nici macar zgomotu de la ceas, m-am gandit numai la ea si parca imi trecea.

Mada spunea...

Iubirea nu e doar un sentiment,ci si un sacrificiu.:*.

Trimiteți un comentariu