miercuri, 22 iulie 2009

Pentru ca ochii mei sunt verzi



Si zici uneori ca stii ca sunt suparata? Si insisti de cele mai multe ori ca sunt fericita? De unde stii? Haiii, esti culmea. Ochii mei ma tradeaza?
Voi, ochilor, voi voi, chiar voi, de ce ma tradati? Hm, voi ochilor , da oare cine sunteti voi sa ma tradati? Hai sa va caracterizez: voi, ochilor sunteti nisteee fenomene ciudate rau. Cel putin asa pareti. Sunteti oglinda sufletului meu. Prin voi s-au scurs lacrimi de fericire, prin voi au trecut sentimente, prin voi trec mii de ganduri si doruri infinite.
Voi, cine sunteti voi ? Doua organe din trupusorul meu, din partea periferica a acestui organism ciudat. Prin voi vad altfel lumea. Vad lumea mea. Prin ochii mei? Prin ochii mei te vad pe tine. Prin ochii mei iti vad zambetul.Ochii mei sunt certitudinea ca te am aici, acolo, dar te am. Te am si te vad. Pentru ca sunt norocoasa ca va am, ochilor. Pentru ca prin voi pot visa, prin voi pot iubi, prin voi pot ura. Prin voi pot fi eu. Si pot fi eu daca voi, cei din jurul meu ma priviti in ochi,Si da, PENTRU CA OCHII MEI SUNT VERZI., si pentru ca in ochii mei simti, simtiti..sinceritatea. Ochii verzi sa nu-i crezi, nu asa zicea celebra fraza straveche? Contrar asteptarilor, daca te uiti in ochii mei, te vei simti bine. Pentru ca , te asigur ca vei citi doar adevarul. Adevarul doare? Da, doare uneori dar de cele mai multe ori te face sa il iubesti. Si daca doare, ce? E doar el si-atat. E adevar. Si da, nu o sa uit acea zi de primavara, In care te uitai la mine si-mi ziceai: Ivona, tu stii ca ai niste ochi parca ar fi editati in Photoshop? Nu sunt editati nici in Photoshop si nici nu au efecte speciale.
Sunt ei si-atat. Si vor sa fie ei. Pentru ca tu sa te simti bine. Sa-i privesti si sa te cufunzi, sa te cufunzi in ei. Si cum zicea Madalina: Pentru ca ochii mei sunt verzi.

Ivona.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu