miercuri, 1 iulie 2009

Doi pasi in spate binisor si alti doi pasi in fata


Sunt rac si sunt femeie, cu tot ce inseamna asta.

Asa ca ai grija cum ma manuiesti. Ehe. Nu functionez cu fise daca ai uitat . Pentru ca imediat imi iau jucariile si am plecat. Ba nu, haide ca te-am iertat. Si da, eram putin..aiurita. Unde pleci? Vino inapoi imediat ca altfel nu mai
vorbesc niciodata cu tine. Te-ai intors? Aaa, pai degeaba vrei sa mi te bagi
sub piele. Suntem certati si nu am chef de discutii. Staaaaai, unde pleci?!


E bine uneori sa fiu si un rac autentic, sa merg constant inapoi si sa-mi dau seama ca nu e chiar asa de rau pe cat pare sa fii rac. Imi iau jucariile, pleci si vin totusi inapoi. Sunt eu si-atat. Si am pe cine iubi. Deci nu plec. Deci, hai stai si tu.

Ivona

1 comentarii:

Fata din umbra spunea...

deci..;))

Trimiteți un comentariu