miercuri, 21 iulie 2010

Simultaneitate, simplitate, simetrie in doi



E o implinire ce a ajuns sa fie cu adevarat a ta, printre intelesurile cuvantului a avea. A avea gand, simt si faptura. A avea soapta la ureche, miros ars de soare impletucit de ganduri impreunate, amintiri decatusate ce'si au rostul doar in doi, in voi, in el, in noi. Simteam vara ce imi va fi mereu in pupile. O voi simti pana in cele mai mici colturi ale mele si te voi gasi tot pe tine. Simteam dorul de mare, de turcuazul infinit, de urma din nisip si pescarusul ce'si cauta fericirea in ea. Mi-ai ascuns marea in jocul de vise a ochilor tai. Am marea mea cu tine in ea. Gaseam fericirea in lucruri simple, in cartea ta despre lucruri simple. Si-mi conturam idei ce vor ramane scrise, nici valul nu le va duce spre vesnicie in adanc si nici soarele nu le va topi spre a primi nemurirea. Vor ramane scrise . Si simtite
'Imbratisarea lui are exact forma zambetului tau, iar in ochii lui se vede norocul de a te fi intalnit. Acolo unde incepe slabiciunea lui apare forta ta iar situatia inversa e motorul fericirii tale. E ideal pentru ca te-ai indragostit de aripile lui iar umarul lui e locul tau de spovedanie , de rasfat si cel mai des de alint. Langa el, lumea e un spatiu mult mai prietenos, iar ploaia e mereu calda. Fiecare miscare , e spectacolul tau preferat.'
Iar palma ta, isi cauta vena vecina si idealul propriu. Respiratie simultana si gand simetric. Iar idealul, odata gasit, trebuie iubit si gata.
Ivona

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu