miercuri, 17 martie 2010

Sa vii... Sa stai... Sa pleci si sa te intorci... Sa stai... si iar sa pleci... Sa vii... Sa nu uiti asteptarea mea...



Miroase a primavara si atunci cand mie imi miroase a ceva, urmeaza ca o bucurie sa se dezvaluie. Simt cum vantul mangaie mugurii ce asteptau acest moment de o iarna... cum sunt si eu mangaiata de degetele tale... dupa o iarna.
Am impresia ca nu mai am nevoie de acoperisul casei pentru toata viata. Am sa cobor podul langa un copac. Voi sta in vant pana la iarna si inc-o primavara apoi.
Dimineata m-am trezit, speriata de tresaritul unui gand. Simtea si el, inconstient... Miroase a primavara. Nimic mai clar.
Primavara, reincepe-ma odata cu tine!

http://www.youtube.com/watch?v=cwUS7anj_Z4&feature=related


Madalina.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu