joi, 11 martie 2010

Dulce, dulce acrisor


Ma intreb uneori daca merit iar apoi imi spun ca visez. doar cate un fluturas imi mai atinge vena stanga si ventriculul drept si-mi spune ca e adevarat. imi spune ca te am, imi spune ca e bine, acolo langa tine. si tu, tremur drag, mi-ai devenit atat de familiar, chiar banal. banal nu, pentru ca nimic, din ce implici tu nu e banal. si roseata din obraji imi e, iti e mult prea cunoscuta. si ticaitul acela prea aglomerat de sentimente imi spune ca da, sunt fericita. poate ca ma mai trezesc din cand din vis si vreau sa ma pierd prin ochii aceia, atat, atat de negri. sau poate nu vreau sa ma pierd, vreau doar sa ii privesc, sa tac, sa simt, sa traiesc. vreau doar sa stiu ca esti acolo, ca suntem, ca vom fi. zile fericite, cu nimicuri simple, cu fluturasi si tremurici. (miros bine, miros a tine)

Ivona

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu